Dag drie- 15 oktober - Reisverslag uit Kagadi, Oeganda van Team Hoogland - WaarBenJij.nu Dag drie- 15 oktober - Reisverslag uit Kagadi, Oeganda van Team Hoogland - WaarBenJij.nu

Dag drie- 15 oktober

Door: Machiel Bakema

Blijf op de hoogte en volg Team Hoogland

15 Oktober 2010 | Oeganda, Kagadi

Op de derde dag zijn we weer op tijd vertrokken richting de school. S’morgens waren we begonnen met het ophangen van de tweede goot. Ondertussen was het hele team aan elkaar gewend. Daardoor schoot het werk lekker op. Voor de lunch was de tweede goot opgehangen en was er begonnen aan het verstevigen van de steiger die door de lokale timmermannen gebouwd was. Omdat ik jarig was, was er tijdens de lunch nog een bijzondere verrassing voor mij, ongeveer 150 meisjes van de school waren naar ons toegekomen om “Happy Birthday” te zingen. Voor mij was dit erg bijzonder, ik voelde me erg vereerd dat zo’n grote groep voor mij ging zingen. Na een korte toespraak, hadden ze ook nog een verjaardags kaart gegeven. Daarna zijn we verder gaan lunchen, en toen was het weer tijd om mijn avonturen op de blog te zetten.

Bedankt voor het lezen allemaal en morgen gaat Fred weer een stukje op de blog zetten.